Általános szerződési feltételek

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

  1.  A szolgáltató adatai

Cégnév: Our Company Kft.

Székhely: 2360 Gyál Kőrösi út 142.

Cégjegyzékszám: 13-09-231692

Adószám: 34464218-2-13

Telefon:     Mobil +36-70-211 08 43

E-mail: toscanpanzio@gmail.com

Web: www.toscan.hu

  1.  Általános szabályok

– Jelen “Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének és

szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatos feltételeket.

– Jelen szabályzat feltételei nem térnek ki a Szolgáltató által külön, pl. Utazási irodákkal,

utazásközvetítőkkel, rendezvényszervezőkkel kötött egyedi megállapodásokra, melyek egyedi

rendelkezései eltérhetnek jelen rendelkezésektől.

  1.  Szerződő fél

– A szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

– Amennyiben a szolgáltatások megrendelését a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak,

úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése

esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

– Amennyiben a szolgáltatások megrendelését a Vendég megbízásából egy harmadik személy

(továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, úgy a Szolgáltató és a Közvetítő között

megkötött szerződés szabályozza az együttműködés feltételeit. Szolgáltató nem köteles

vizsgálni, hogy a Közvetítő jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

  1.  Szerződéses jogviszony

– A Vendég írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák

értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik, Szolgáltató a foglalásokat azok

beérkezési sorrendjében igazolja vissza.

 

– A szerződés a Vendég írásban (levélben, e-mailben, online felületen) leadott

megrendelésének a Szolgáltató írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban

megkötött szerződésnek minősül. A Vendég által szóban leadott foglalás, módosítás, annak a

Szolgáltató által szóban történt visszaigazolása nem szerződésértékű.

– A szerződés meghatározott időtartamra szól, és tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára,

helyére, időtartamára,

– Amennyiben a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát,

a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás ellenértékére.

– A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

–    A szállásszolgáltatás meghosszabbítását a Vendég kezdeményezheti, melynek

igénybevételéhez a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a

Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megfizetését.

–    A szerződés módosításához a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

  1.  A Panzió alapszolgáltatásai

–   A Szolgáltató a szállodai elhelyezést a Toscan Caffe Panzióban biztosítja

– Vendéglátás: a szállodai alapcsomag nem tartalmaz reggelit.

  1. Árak

– A Szolgáltató érvényben lévő árai, a Panzió weboldalán, a szálloda recepcióján van

megadva.

– A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon megváltoztathatja.

– Az árak az ÁFÁT tartalmazzák

– Az árak nem tartalmazzák a helyszínen fizetendő helyi idegenforgalmi adót (IFA). Annak

aktuális mértékét a Szolgáltató a weboldalon jeleníti meg.

– A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.

– Rendezvények, csoportos foglalások árát a Szolgáltató nem publikálja előzetesen, azokat

konkrét ajánlatkérésre küldi meg a Megrendelő részére.

  1.  Gyermek kedvezmény

A kedvezmény mértéke: a szülőkkel egy szobában történő elhelyezés esetén

 0-3,99 éves korig maximum 1 gyermek részére 100% a kedvezmény

 

 4 éves kor felett a teljes ár fizetendő

  1. Háziállatok (kutya, macska). Háziállatok nem szállásolhatóak el felár ellenében sem.
  2. Fizetési feltételek

–  A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére részben, vagy

egészben igényt tarthat a szolgáltatás igénybevételének megkezdése előtt, hitelkártya garancia

kéréssel vagy előlegfizetéssel. Az előlegfizetési, hitelkártya garancia fizetési feltételeket a

megrendelés visszaigazolása tartalmazza.

A fizetéssel kapcsolatban felmerülő esetleges költségek a Szerződő felet terhelik.

– A panziónak, a vendég érkezésekor, még a szoba elfoglalását megelőzően joga van

kifizettetni a megrendelt szolgáltatások összegét.

– Speciális ajánlatok esetén egyedi fizetési feltételek érvényesek, melyeket a visszaigazolás

tartalmaz.

– A Szolgáltató jogosult a szolgáltatások igénybevételének megkezdése előtt, a szállodai

bejelentkezés során a Vendégtől garanciát kérni az extra szolgáltatásokra. A garancia

készpénzzel vagy bankkártya garancia formájában adható.

– Szolgáltató a szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az

igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően igényt tart. Utólagos

fizetésre kizárólag egyedileg létrejött írásos megállapodás esetén van lehetőség.

– A szerződő fél a számlát kiegyenlítheti készpénzben forintban, euróban, és egyéb, a Toscan

Caffe panzió által elfogadott utalványokkal, a törvény szabta lehetőségek figyelembe

vételével.

A bankkártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a Szolgáltató kérheti

a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratának bemutatását.

– A számla a magyarországi adószabályoknak megfelelően forintban kerül kiállításra. A

valutában kiajánlott árak a szálloda MNB árfolyama alapján meghatározott napi csúsztatott

árfolyamán kerülnek forintosításra.

– Utazási irodával, rendezvényszervezővel, egyéb szerződött partnerrel megkötött szerződés

tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

  1. Lemondási, módosítási feltételek

–  A megrendelt szolgáltatások módosítását, vagy lemondását kizárólag írásban fogadjuk el.

 

– Megrendelt és visszaigazolt foglalás dátumának vagy létszámának módosítására a szabad

kapacitások függvényében van lehetőség, a kötbérmentes lemondási határidőig.

– Kötbérmentes határidő, érkezés előtt 9 nap, 12 óráig

– A kötbérmentes határidőn belül /9 nap/ történő dátummódosításra, a vonatkozó kötbér

megfizetése mellett van lehetőség, lemondási határidőn túli lemondás vagy a lemondás

elmaradása (ún. no show) esetén a megrendelt teljes csomagár 1 napra eső része kötbérként

kerül felszámolásra.

– Kötbérmentes határidőn belüli módosításra 2 000 Ft/ szoba módosítási díj megfizetése

mellett van lehetőség, egy alkalommal, kizárólag a szabad kapacitások függvényében.

– A kötbérmentes lemondási határidőn túli lemondás vagy a lemondás elmaradása (ún. no

show) esetén a befizetett előleg kötbérként kerül felszámolásra.

– Utazási irodával, rendezvényszervezővel kötött egyedi megállapodás esetén, csoportos

foglalásra a fentiektől eltérő lemondási feltételek vonatkoznak, melyeket az egyedi

megállapodás tartalmaz.

– Speciális ajánlatok esetén egyedi lemondási feltételek érvényesek, melyeket az adott ajánlat

tartalmaz

– A vendég által megrendelt, de a Vendég által igénybe nem vett szolgáltatások, (szállás,

virág, taxi, bérautó stb.) értékének felszámításától nem tekintünk el.

  1. Kiemelt időszakok

– Karácsony: december 23-25. Két ünnep között: december 26-28.

Szilveszter: december 29-31.

  1. A szolgáltatás igénybevételének módjai és feltételei

– A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 16.00 órától foglalhatja el, és az elutazás

napján 10.00 óráig köteles elhagyni.

–   A szállodai foglaltság függvényében korai érkezés, érkezés előtti napon egyeztetve,

lehetősége biztosított. Csomagmegőrzésre a recepción van lehetőség.

– Korai érkezésnél, ha van lehetőség, az igényt a Toscan Caffe panzió az érkezést megelőző

napon tudja visszaigazolni (a foglaltság függvényében). A korai érkezés díja 4000 Ft/szoba,

12 órai érkezéstől.

– Késői elutazási lehetőséget, 15 órai távozásig, a szállás, a vendég távozása napján tudja

pontosítani. A késői távozás díja 4000 ft/ szoba.

 

– A Vendég a bejelentkezés során köteles aláírni a személyes adataival kitöltött

bejelentőlapot, melynek aláírásával elfogadja a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit,

valamint a Szolgáltató részlegeinek Házirendjét. A vendég a szállodai tartózkodása során

köteles betartani a Szolgáltató Házirendjét.

– A Vendég hibájából, más vendégek kárára okozott sérülésekért, a Szolgáltató felelősséget

nem vállal.

– A   vendég által okozott, a vendég miatt keletkező károk költségét a Szolgáltató a Vendégre

terheli.

–. Dohányozni a Toscan Caffe panzió területén az arra kijelölt helyeken szabad.

  1. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése.

A Szolgáltató jogosult a szállás szolgáltatásra szóló szerződést azonnali hatállyal felmondani,

és a szolgáltatások nyújtását megtagadni az alábbi esetekben a vendégtől:

– A vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát vagy a panzió

egyéb helyiségét;

– A Vendég fertőző betegségben szenved;

– A Vendég a szálloda biztonságát, rendjét veszélyezteti, az alkalmazottakkal, vendégekkel,

kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő

vagy egyéb elfogadhatatlan viselkedést tanúsít, kárt okoz.

– A Vendég nem teljesíti a Szerződésben meghatározott fizetési kötelezettségét.

  1. Elhelyezési garancia

– Amennyiben a Szolgáltató a Vendég elhelyezését a saját hibájából nem tudja biztosítani, pl.

Ideiglenes üzemelési problémák, túlfoglalás, stb., úgy köteles a Vendég elhelyezéséről

gondoskodni.

– A Szolgáltató köteles a szerződésben meghatározott szolgáltatásokat a szerződésben

meghatározott áron egy másik, azonos kategóriájú szálláshelyen felajánlani, a lefoglalt

időpontra. A helyettesítő szállás biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót

terheli.

– Szolgáltató térítésmentes telefonálási lehetőséget biztosít a Vendégnek, a szálláshely

változásának közlésére.

 

– Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a

Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési

igénnyel a Vendég/ Szerződő fél nem élhet.

  1. A Vendég betegsége, halála

– Amennyiben a Vendég szállás szolgáltatás igénybevételének ideje alatt megbetegszik, és

nem képes a saját nevében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

– A Vendég betegsége/ halála esetén, a Szolgáltató, a költségeinek kompenzációjára igényt

tart, a beteg/ elhunyt hozzátartozója, örököse, számlafizetője részéről az esetlegesen felmerülő

orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások

ellenértékére, valamint a betegség/ haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési

tárgyakban esetlegesen keletkezett károk tekintetében.

  1. A szerződő fél jogai

– A Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálloda azon helyiségeinek

rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos használati körbe, és nem

esnek egyedi feltételek hatálya alá.

–   A Vendég a szálláshelyen való tartózkodásának ideje alatt panasszal élhet a Szolgáltató

által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban. A Szolgáltató a Vendég szálláshelyen

való tartózkodásának ideje alatt a Szolgáltatóhoz írásban igazoltan eljuttatott panasz

kezelésére kötelezettséget vállal.

– A vendég panasztételi, kártérítési joga, a Toscan Caffe panzióból történt elutazását követően

megszűnik.

  1. A szerződő fél kötelezettségei

– A szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a

Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

– A Vendég köteles arról gondoskodni, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek

csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató panziójában, részlegeiben.

  1. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

– A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott mindazon károkért és hátrányokért,

melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég vagy kísérője vagy az ő felelőssége

alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, ha a károsult a

kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényli.

  1. A Szolgáltató jogai

 

– Amennyiben a Vendég az igénybe vett vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem

vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz

eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg, a Vendég azon személyes

tulajdontárgyaiból, amelyeket a szállodába magával hozott.

  1. A Szolgáltató kötelezettsége

– A Szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az

érvényes előírások, szolgáltatási sztenderdek szerint teljesíteni.

– A Szolgáltató köteles a Vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez a

szükséges lépéseket megtenni, melyet írásban köteles rögzíteni.

  1. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

– A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein

belül, a Szolgáltató vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

– A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató

alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, pl

természeti kár, vagy azokat a Vendég maga okozta.

– A szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az

ilyen helyeken történt esetleges károkért vagy sérülésekért a Szolgáltató nem vállal

felelősséget.

– A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában írásban, és minden

szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek

tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez, a rendőrségi eljáráshoz

szükséges.

– Értéktárgyakért, értékpapírokért, készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azokat

megőrzésre kifejezetten átvette.

– Szolgáltató közösségi tereiben, szobáiban hagyott személyes tárgyakért (ideértve a szobai

széfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

– A Szolgáltató parkolójában lévő gépkocsiban keletkezett károkért felelősséget nem vállal.

– A Szolgáltató parkolójában lévő gépkocsiban hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem

vállal felelősséget.

– A Szolgáltató esetleges kártérítési kötelezettsége, a Vendéggel kötött Szerződés szerinti

napi szobaár maximum kétszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

 

  1. Titoktartás

– A Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles az információs

önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. tv, és az

adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően eljárni.

  1. Vis major

Azon ok vagy körülmény, pl. háború, árvíz, tűzvész, időjárásbéli viszontagság, áramhiány,

sztrájk bekövetkezése, amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major) bármely felet

felmenti a szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítése alól, míg ezen ok vagy körülmény

fennáll. A felek minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények

bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és ezáltal az okozott

kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

  1. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az

irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye

szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

Gyál, 2024.Március 15.